ZGŁOŚ PROBLEMikona ozdobna

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane
*
*
*
*
captcha
Zapoznałem/am się i akceptuję regulamin oraz politykę prywatności *

ODSYŁACZE

Link do zasobu (portal):

Link do zasobu (skrót):

http://azon.e-science.pl/zasoby/74694

Link do zasobu (repozytorium):

https://id.e-science.pl/records/74694

Typ zasobu: artykuł, rozdział

Learning Agents - nowe podejście usprawniające zdalne nauczanie

Widok

Metadane zasobu

Tytuł Learning Agents - nowe podejście usprawniające zdalne nauczanie
Osoby Autorzy: Marek Woda, Jarosław Emilianowicz
Partner: Politechnika Wrocławska
Opis Artykuł ukazuje najczęściej występujące niedogodności w procesie zdalnego nauczania. Autorzy przedstawiają metodę na usprawnienie procesu e-learningu przez użycie Agentów Uczących. Opisane zostały niektóre techniczne aspekty zastąpienia tradycyjnej formy zdalnego nauczania. (Polski)
Słowa kluczowe "e-learning"@pl, "agenci uczący"@pl, "zdalne nauczanie"@pl
Klasyfikacja Typ zasobu: artykuł, rozdział
Dyscyplina naukowa: Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych / informatyka techniczna i telekomunikacja (2018)
Grupa docelowa: uczniowie, studenci, nauczyciele, naukowcy
Szkodliwe treści: Nie
Charakterystyka Tytuł źródła: V Ogólnopolska Konferencja „INTERNET - Wrocław 2003”
Miejsce wydania: Wrocław
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej
Czas wydania: 2003
Od strony: 250
Do strony: 255
Język zasobu: Polski
Licencja CC BY-SA 4.0
Informacje techniczne Deponujący: Janusz Klink
Data udostępnienia: 07-10-2022
Kolekcje Kolekcja Politechniki Wrocławskiej, Kolekcja e-Biblio PWr

Cytowanie

Skopiowano

Marek Woda, Jarosław Emilianowicz. Learning Agents - nowe podejście usprawniające zdalne nauczanie. [artykuł, rozdział] Dostępny w Atlasie Zasobów Otwartej Nauki, . Licencja: CC BY-SA 4.0, https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode.pl. Data dostępu: DD.MM.RRRR.

Podobne zasoby

Platforma Moodle - elementy grywalizacji

Agnieszka Herczak-Ciara, prezentacja, Politechnika Wrocławska, Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych / informatyka (2018)

Moodle - poradnik. Część 2: Egzamin w formie wypowiedzi otwartej (scenariusze)

Agnieszka Herczak-Ciara, inny dokument, Politechnika Wrocławska, Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych / informatyka (2018)

Moodle - poradnik. Część 1: Egzamin w formie testu pytań zamkniętych (scenariusze)

Agnieszka Herczak-Ciara, inny dokument, Politechnika Wrocławska, Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych / informatyka (2018)

Analiza matematyczna 1. Wykład 12: Funkcje trygonometryczne

Janusz Górniak, wideo, Politechnika Wrocławska, dziedzina nauk matematycznych / matematyka (2011)

Zobacz więcej