ZGŁOŚ PROBLEMikona ozdobna

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane
*
*
*
*
captcha
Zapoznałem/am się i akceptuję regulamin oraz politykę prywatności *

ODSYŁACZE

Link do zasobu (portal):

Link do zasobu (skrót):

http://azon.e-science.pl/zasoby/13224

Link do zasobu (repozytorium):

https://id.e-science.pl/records/13224

Typ zasobu: artykuł, rozdział

Dynamic response of steel-concrete composite bridges loaded by high-speed train

Widok

Metadane zasobu

Tytuł Dynamic response of steel-concrete composite bridges loaded by high-speed train
Osoby Autorzy: Monika Podwórna
Partner: Politechnika Wrocławska
Opis The paper focuses on dynamic analyses of a series of simply-supported symmetric composite steel-concrete bridges loaded by an ICE-3 train moving at high speeds up to 300 km/h. The series includes five bridges with span lengths ranging from 15 m to 27 m, with repeatable geometry of the superstructures. The objects, designed according to Polish standards valid from 1980s to 2010, are modelled on the bridges serviced on the Central Main Line in Poland since 1980s. The advanced, twodimensional, physically nonlinear model of the bridge-track structure-high-speed train system takes into account unilateral nonlinear wheel-rail contact according to Hertz’s theory and random vertical track irregularities equal for both rails. The analyses are focused on the influence of random track irregularities on dynamic response of composite steel-concrete bridges loaded by an ICE-3 train. It has been pointed out that certain restrictions on the train speed and on vertical track irregularities should be imposed. (Angielski)
Słowa kluczowe "most"@pl, "most kolejowy jednotorowy"@pl, "most belkowy"@pl, "most stalowy zespolony"@pl, "pociąg szybkobieżny"@pl, "nierówności toru"@pl
Klasyfikacja Typ zasobu: artykuł, rozdział
Dyscyplina naukowa: dziedzina nauk technicznych / budownictwo (2011)
Grupa docelowa: naukowcy, ogół społeczeństwa
Szkodliwe treści: Nie
Charakterystyka Tytuł źródła: Structural Engineering and Mechanics
Numeracja: Vol. 62, No. 2
Miejsce wydania: Korea
Wydawca: Techno-Press
Czas wydania: 2017
Od strony: 179
Do strony: 196
ISSN: 2092-7622
Język zasobu: Angielski
Impact Factor: 201605.118
Licencja CC BY-SA 4.0
Informacje techniczne Deponujący: Monika Podwórna
Data udostępnienia: 10-05-2018
Kolekcje Kolekcja Politechniki Wrocławskiej, Kolekcja e-Biblio PWr

Cytowanie

Skopiowano

Monika Podwórna. Dynamic response of steel-concrete composite bridges loaded by high-speed train. [artykuł, rozdział] Dostępny w Atlasie Zasobów Otwartej Nauki, . Licencja: CC BY-SA 4.0, https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/legalcode.pl. Data dostępu: DD.MM.RRRR.

Podobne zasoby

Ogólnopolski Studencki Konkurs Mostów Stalowych 2014

wideo, Politechnika Wrocławska, dziedzina nauk technicznych / budownictwo (2011)

Studencki konkurs mostów stalowych 2015

wideo, Politechnika Wrocławska, dziedzina nauk technicznych / budownictwo (2011)

Dominanty 2018 - Fragment mostu

Ewa Adamczak, praca artystyczna, architektoniczna, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, dziedzina sztuk plastycznych (2011)

Inżynierowie w służbie Narodu

Bolesław Orłowski, artykuł, rozdział, Politechnika Wrocławska, dziedzina nauk technicznych / architektura i urbanistyka (2011)

Studencki konkurs mostów stalowych 2014 - klip promocyjny

wideo, Politechnika Wrocławska, dziedzina nauk technicznych / budownictwo (2011)

Zobacz więcej