Podobne zasoby

Zaznacz/odznacz wszystkie na stronie
Widok
Opinie uczniów klas I-III i ich rodziców oraz nauczycieli kształcenia zintegrowanego na temat piłek edukacyjnych "Edubal" i ich zastosowania w zajęciach ruchowych

Andrzej Rokita, Kamila Miłek, Julianna Orniacka, artykuł, rozdział, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, dziedzina nauk o kulturze fizycznej (2011)

Doświadczenie eksperckie - Wojciech Bigiel

ekspert, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, dziedzina nauk o kulturze fizycznej (2011)

Ćwiczenia : wzmacnianie grzbietu

Magdalena Lewandowska, wideo, Politechnika Wrocławska, dziedzina nauk o kulturze fizycznej (2011)

Piłki edukacyjne "Edubal" w przedszkolu integracyjnym

Ireneusz Cichy, Jacek Krajewski, artykuł, rozdział, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, dziedzina nauk o kulturze fizycznej (2011)

Wykorzystanie piłek edukacyjnych "edubal" w kształceniu zintegrowanym a nabywanie umiejętności czytania i pisania uczniów w klasie III terapeutycznej szkoły podstawowej

Andrzej Rokita, Agnieszka Krysmann, artykuł, rozdział, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, dziedzina nauk o kulturze fizycznej (2011)

Wykorzystanie piłek edukacyjnych Edubal a sprawność fizyczna dzieci wiejskich

Andrzej Rokita, artykuł, rozdział, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, dziedzina nauk o kulturze fizycznej (2011)

Czym jest edukacja wolnościowa?

Sebastian Rogalski, audio, Politechnika Wrocławska, dziedzina nauk społecznych / pedagogika (2011)

Przygotowanie kadr do kształcenia zintegrowanego z wykorzystaniem aktywności ruchowej i piłek edukacyjnych

Andrzej Rokita, Tadeusz Rzepa, artykuł, rozdział, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, dziedzina nauk o kulturze fizycznej (2011)

Próba określenia sprawności fizycznej z wykorzystaniem piłek edukacyjnych uczniów kończących I klasę szkoły podstawowej

Ireneusz Cichy, artykuł, rozdział, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, dziedzina nauk o kulturze fizycznej (2011)

Rozwój umysłu i uczuć dziecka: (psychologia dziecka). 1, Wstęp (drogi i stopnie rozwoju): rozwój umysłu dziecka do lat 3, 4: geneza uczuć

Waldemar Osterloff, książka, Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, dziedzina nauk społecznych / psychologia (2011)