Charakterystyka |
Osoba: Gabriel Pawlak
Specjalizacja: Zarządzanie i organizacja
Ukończona uczelnia: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Ukończony kierunek: Wychowanie Fizyczne
Specjalność: Menedżer Sportu
Tytuł pracy magisterskiej: W jaki sposób spółki miejskie mogą realizować misję CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) poprzez sport
Rok obrony pracy magisterskiej: 2012
Doświadczenie eksperckie: Ekspert w zespole ds. upowszechniania CSR przy Ministerstwie Rozwoju. Ekspert w zakresie opracowywania raportów społecznych CSR zgodnych z normą ISO 26 00. Ekspert ds. projektów CSR w Agencji Rozwoju Innowacji S.A. (m.in. CSR drogą do Innowacji, Strategiczny CSR oraz projekt Zarządzanie różnorodnością). Ekspert w Projekcie UE "Menedżer Projektów Sportowych" . Ekspert w Projekcie UE ”Dolnośląscy Sportowcy na Rynek Pracy”. Ekspert w Projekcie UE dot. Dwutorowych Karier Sportowców „ Aftermatch - Life-Beyond-Sport”. Ekspert w zakresie organizowania i przeprowadzania certyfikowanych kursów zawodowych “Menedżer Sportu”. Ekspert w zakresie Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji i opisu kwalifikacji rynkowych w międzyresortowym zespole tj. Ministerstwo Sportu i Turystyki, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Instytut Badań Edukacyjnych.
Inne osiągnięcia: Absolwent Prawa Gospodarczego i Handlowego na Uniwersytecie Wrocławskim (studia podyplomowe). Wiceprezes Zarządu Polskiego Związku Trenerów Personalnych. Posiadam afiliację European Association for Sport Management. Doświadczenie w prowadzeniu i koordynowaniu projektów UE w ramach nowej perspektywy finansowania H2020 i programu Erasmus+, w szczególności komponent sport. Medalista Mistrzostw Polski na Ergometrze Wioślarskim. Członek Reprezentacji Polski w wioślarstwie na Mistrzostwach Świata oraz Pucharach Świata w Niemczech, Anglii, Japonii, Włoszech, Szwajcarii, Austrii, Hiszpanii, Szkocji. Akademicki Mistrz Świata (Anglia). Akademicki Wicemistrz Świata (Francja) XV-krotny Mistrz Polski w konkurencjach Olimpijskich (wioślarstwo). Brązowy medalista Mistrzostw Polski na ergometrze wioślarskim. Trener wioślarskich osad na Akademickich Mistrzostwach Świata (Złoty, brązowy medal oraz IV miejsce). Trener osad wioślarskich na XXVII Letniej Uniwersjadzie w Kazaniu. Medalista Mistrzostw Polski w psich zaprzęgach. Zdobywca Pucharu Polski w konkurencji canicross. Maratończyk górski (Maraton Karkonoski, Ultramaraton Bieszczadzki), Ultramaratończyk (Ultratrail Chicamocha, San Gil, Kolumbia).
|
Publikacje |
-
Autorzy: Gabriel Łasiński, Gabriel Pawlak
Tytuł: Sportowe projekty unijne, jako źródła innowacji w zarządzaniu i rozwoju sektora sportowego
Tytuł źródła: Wyzwania naukowców we współczesnym świecie
Rok wydania: 2015
Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): -
ISBN: 978-83-943111-0-0
Od strony: 146
Do strony: 153
-
Autorzy: Katarzyna Gajek, Gabriel Pawlak
Tytuł: Perspektywa CSR w kontekście ekosystemu mediów społecznościowych. Wybrane przykłady dobrych praktyk w dużych, średnich i małych firmach realizujących działania CSR w obszarze sportu
Tytuł źródła: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rok wydania: 2016
Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): z. 430
Od strony: 117
Do strony: 125
Numer DOI:
10.15611/pn.2016.430.10
-
Autorzy: Piotr Głowicki, Gabriel Łasiński, Gabriel Pawlak
Tytuł: Realizacja strategii CSR wybranych przedsiębiorstw poprzez przedsięwzięcia sportowe
Tytuł źródła: XV Jubileuszowa Ogólnopolska Konferencja Naukowa. Zmiana Warunkiem Sukcesu
Rok wydania: 2012
Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): -
Od strony: 70
Do strony: 78
-
Autorzy: Gabriel Pawlak
Tytuł: Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami
Tytuł źródła: Zmiany medialne i komunikacyjne. Media. Wizerunek. Biznes
Rok wydania: 2015
Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): T. 2
Od strony: 225
Do strony: 253
-
Autorzy: Gabriel Łasiński, Gabriel Pawlak
Tytuł: Media społecznościowe jako źródło budowania innowacji marketingowej w sporcie
Tytuł źródła: Innowacyjność przemysłów kreatywnych: media a sport
Rok wydania: 2015
Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): -
ISBN: 978-83-943884-1-6
Od strony: 161
Do strony: 178
-
Autorzy: Piotr Głowicki, Gabriel Łasiński, Gabriel Pawlak
Tytuł: Intersectoral cooperation of business organizations and sports clubs
Tytuł źródła: CRS Trends: making a difference
Rok wydania: 2015
Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): -
ISBN: 978-83-932160-7-9
Od strony: 171
Do strony: 182
-
Autorzy: Magdalena Mikołajczak, Gabriel Pawlak, Monika Pawlak
Tytuł: Dwutorowe kariery sportowców, dobra praktyka działań projektowych na Dolnym Śląsku = Dual career athletes, good practice of Project activities in Lower Silesia
Tytuł źródła: Problemy kultury fizycznej - aspekty ekonomiczne, prawne, pedagogiczne
Rok wydania: 2015
Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): Monograph No. 28/15
ISBN: 978-83-62750-19-1
Od strony: 159
Do strony: 171
-
Autorzy: Łukasz Malinowski, Gabriel Pawlak, Matuesz Tomanek
Tytuł: Zarządzanie mediami sportowymi
Tytuł źródła: Journal of Health Sciences
Rok wydania: 2014
Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): T. 4, z. 4
Od strony: 33
Do strony: 44
-
Autorzy: Łukasz Malinowski, Gabriel Pawlak, Matuesz Tomanek
Tytuł: Wpływ organizacji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 na rozwój infrastruktury drogowej w Polsce = The impact of the European Football Championship UEFA EURO 2012 on the development of road infrastructure in Poland
Tytuł źródła: Journal of Health Sciences
Rok wydania: 2014
Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): T. 4, z. 10
Od strony: 46
Do strony: 56
-
Autorzy: Dariusz Mroczek, Gabriel Pawlak, Tomasz Seweryniak
Tytuł: Proposal for the use of measures of action skills in ball setting and attack in beach volleyball
Tytuł źródła: Scientific Review of Physical Culture
Rok wydania: 2016
Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): vol. 6, nr 4
Od strony: 274
Do strony: 286
-
Autorzy: Łukasz Malinowski, Magdalena Mikołajczak, Gabriel Pawlak, Monika Pawlak
Tytuł: Dwutorowe kariery sportowców, dobra praktyka działań projektowych na Dolnym Śląsku
Rok wydania: 2015
Od strony: 159
Do strony: 171
PBN:
718941
-
Autorzy: Gabriel Pawlak, Igor Perechuda
Tytuł: Financial and business information of sport clubs determined by business model
Tytuł źródła: PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Rok wydania: 2017
ISSN: 1899-3192
Od strony: 95
Do strony: 105
PBN:
845846
Słowa kluczowe:
"CSR"@pl
,
"wartość społeczna"@pl
,
"behawioralne finanse"@pl
,
"social values"@en
,
"controlling"@pl
,
"komunální finance"@cs
-
Autorzy: Anna Kulpaczyńska, Dawid Kutryn, Gabriel Pawlak
Tytuł: Kampanie społeczne jako możliwości budowania współpracy organizacji sportowych z przedsiębiorstwami. Działania osadzone w koncepcji CSR
Tytuł źródła: QUALITY IN SPORT
Rok wydania: 2017
Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): 3
Od strony: 56
Do strony: 72
Numer DOI:
10.12775/QS.2017.011
PBN:
835708
Słowa kluczowe:
"CSR"@pl
,
"organizacje sportowe"@pl
,
"CGP-10,000"@en
-
Autorzy: Katarzyna Gajek, Gabriel Pawlak
Tytuł: Perspektywa CSR w kontekście ekosystemu mediów społecznościowych. Wybrane przykłady dobrych praktyk w dużych, średnich i małych firmach realizujących działania CSR w obszarze sportu
Tytuł źródła: PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
Rok wydania: 2016
ISSN: 1899-3192
Od strony: 117
Do strony: 125
Numer DOI:
10.15611/pn.2016.430.10
PBN:
752686
Słowa kluczowe:
"CSR"@pl
,
"media społecznościowe"@pl
,
"Media, Social"@en
-
Autorzy: Gabriel Łasiński, Gabriel Pawlak
Tytuł: Intersectoral cooperation of business organizations and sports clubs [Dokument elektroniczny]
Rok wydania: 2015
Od strony: 171
Do strony: 182
PBN:
728196
Słowa kluczowe:
"CSR"@pl
,
"Intersectoral Cooperation"@en
-
Autorzy: Dariusz Mroczek, Gabriel Pawlak, Tomasz Seweryniak
Tytuł: Proposal for the use of measures of action skills in ball setting and attack in beach volleyball
Tytuł źródła: Scientific Review of Physical Culture
Rok wydania: 2016
Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): 6
ISSN: 2083-859X
Od strony: 274
Do strony: 286
PBN:
807662
-
Autorzy: Gabriel Łasiński, Gabriel Pawlak
Tytuł: Media społecznościowe jako źródło budowania innowacji marketingowej w sporcie
Rok wydania: 2015
Od strony: 161
Do strony: 178
PBN:
719844
-
Autorzy: Gabriel Pawlak
Tytuł: Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami
Rok wydania: 2015
Od strony: 227
Do strony: 254
PBN:
718936
-
Autorzy: Gabriel Łasiński, Gabriel Pawlak, Matuesz Tomanek
Tytuł: Sportowe projekty unijne, jako źródła innowacji w zarządzaniu i rozwoju sektora sportowego
Rok wydania: 2015
Od strony: 146
Do strony: 153
PBN:
718934
-
Autorzy: Gabriel Pawlak
Tytuł: Integrated system for sports - a concept embedded in an intersectoral CSR implementation
Tytuł źródła: Informatyka Ekonomiczna
Rok wydania: 2014
Numeracja (rocznik, numer, zeszyt, część): 34
ISSN: 1507-3858
Od strony: 77
Do strony: 84
Numer DOI:
10.15611/ie.2014.4.08
PBN:
601341
Słowa kluczowe:
"CSR"@pl
,
"CRM"@pl
,
"MRPII/ERP"@pl
,
"sport i rekreacja"@pl
|